Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Švamberková, Božena
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:59:54Z
dc.date.available 2010-07-19T17:59:54Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13046
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho synergií s dalšími nástroji komunikačního mixu. Cílem práce je zjistit, zda je event marketing využíván i v praxi a zda je kombinován i s jinými nástroji marketingového mixu . Zbývající část práce se zaměřuje na možnost vyhodnocení eventu, zjištění zpětné vazby a eventuální přínos event marketingu. Klíčová cs
dc.format 48 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3447887 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject integrovaný event marketing cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject integrated event marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject target group en
dc.title Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Position of Event marketing in comunication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This Bachelor Study analyses Event Marketing and its synergy with the other tools of communication mix. The goal of the Study is to investigate, if the Event Marketing is being applied in field at all, and if it is combined with other tools of marketing mix. On top of above mentioned, there is evaluation and effectivity calculation of the event and follow up, eventually return of investment for the event estimation in this study. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13693
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
švamberková_2010_bp.pdf 3.288Mb PDF View/Open
švamberková_2010_vp.pdf 49.96Kb PDF View/Open
švamberková_2010_op.pdf 68.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account