Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Směšná, Iveta
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:47:33Z
dc.date.available 2010-07-19T18:47:33Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13144
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o. a na základě analýzy navrhnout a zpracovat doporučení. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracované literární poznatky týkající se spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu, dotazníku a technik sběru dat. V praktické části byla provedená analýza spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového výzkumu. Získané výsledky jsou znázorněné v grafech. Na základě provedené analýzy jsou v závěru praktické části navrhnutá a zpracovaná doporučení firmě na zvýšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 71 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1699657 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza závislostí cs
dc.subject questionnaire en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject analysis of dependence en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků společnosti DS Soft Olomouc, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of customer's satisfaction with the company DS Soft Olomouc, Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated The intention of this bachelor's work was to find out customer's satisfaction with the company DS Soft Olomouc, Ltd and based on the analysis suggest and elaborate recommendations. This bachelor's work is divided into the two parts. In theoretical part are processed literary pieces of knowledge connected to customer's satisfaction, marketing research, questionnaire and technics of data collection. In practical part was done the analysis of customer's satisfaction by using questionnaire research. Achieved results are marked in charts. Based on the analysis are suggested and elaborated recommendations for the company to achieved higher customer's satisfaction in the conclusion of practical part. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17002
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
směšná_2010_bp.pdf 1.620Mb PDF View/Open
směšná_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
směšná_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account