Regionální televize v digitální éře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Regionální televize v digitální éře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Čada, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-19T19:01:49Z
dc.date.available 2010-07-19T19:01:49Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13173
dc.description.abstract Práce seznámí čtenáře s problematikou digitalizace regionálních televizí s akcentem na Zlín-ský kraj a studio RTA Zlín. Analytická část dává nahlédnout do zákulisí televizního byznysu a nabízí soubor analýz, na základě jejichž hodnocení jsou v projektové části navržena řešení vedoucí k efektivnímu přechodu na digitální vysílání v oblasti marketingových komunikací a s tím spojených technologických a socio-ekonomických náležitostí. cs
dc.format 112 cs
dc.format.extent 4444981 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject broadcasting cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject regionální vysílání cs
dc.subject zemské digitální vysílání cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject mediální trh cs
dc.subject televizní licence cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject RTA cs
dc.subject broadcasting en
dc.subject digitalization en
dc.subject regional TV en
dc.subject TV licence en
dc.subject television advertising en
dc.subject television commercials en
dc.subject media market en
dc.subject RTA en
dc.subject en
dc.title Regionální televize v digitální éře cs
dc.title.alternative Regional television stations in time of digitalization en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma work make readers acquainted with the digitizing problem in Czech Republic, describe closely regional TV broadcasting and contextualize into the terrestrial digital broadcasting process and also make readers acquainted with a private regional broadcasters system in the medial and marketing market. The practical part presents multiple choice of studies compared RTA Zlin with marketing communications world. All analyses which is focused on digitizing process connected with rearrangement all process both provider and advertiser. The project part of this diploma work introduce the solution of present circumstances and risk elimination within the TV broadcasting revolu-tion and outlines the future of the regional broadcasting in context of marketing communi-cations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13709
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čada_2010_dp.pdf 4.239Mb PDF View/Open
čada_2010_vp.pdf 55.03Kb PDF View/Open
čada_2010_op.pdf 56.23Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account