Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.
Author: Coufal, Jiří
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu JC STAV s.r.o. V teoretické části se zabývám významem jednotlivých částí podnikového strategického a marketingového plánování. Uvádím zde teoretická východiska pro zpraco-vání marketingového plánu se zaměřením na jednotlivé analýzy. V praktické části přibližu-ji firmu JC STAV s.r.o., její postavení na trhu, cílové skupiny a využívané nástroje marke-tingu a marketingových komunikací. Definuji její strategický řídící proces a zpracovávám analýzy pro marketingové strategické plánování. V projektové části vytvářím marketingo-vý plán, ve kterém shrnuji poznatky z provedených analýz, definuji marketingové cíle a strategie včetně jejich priorit a způsobu realizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1320
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
coufal_2006_dp.pdfBlocked 4.311Mb PDF View/Open
coufal_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
coufal_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account