Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Sedlářová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:22:54Z
dc.date.available 2010-07-19T23:22:54Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13313
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Sunny Days, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje obecnou problematiku cestovního ruchu, cestovních kanceláří a teoretické přístupy analýzy konkurenčního prostředí podniku. Analytická část se zabývá identifikací firmy, odvětví a konkurenčního prostředí SUNNY DAYS. Součástí je analýza přímé konkurence a rozbor vnějšího prostředí firmy. Na základě již zjištěných informací jsou zhodnoceny příležitosti a hrozby, které mohou předpovědět budoucí zaměření firmy. Prostřednictví Porterova modelu lze snáze pochopit pravidla konkurence a najít možné příležitosti, které firma může využít ve svůj prospěch. Práce vyúsťuje v doporučení vedoucí ke zlepšení postavení firmy na trhu. cs
dc.format cs
dc.format.extent 1912561 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kanceláře cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject služby cs
dc.subject Sunny Days cs
dc.subject Tourism en
dc.subject travel agencies en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject services en
dc.subject Sunny Days en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of the competitive environment of firms Sunny Days, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-01-14
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyse the competitive environment of travel agency Sunny Days Ltd. The work is divided into two parts. The first part describes the general issues of tourism, travel agencies and theoretical approaches to the analysis of competitive companies. The analytical part is dealt with the identification of company, tourism sector and competitive environment SUNNY DAYS. Includes analysis of direct competition and analyse the external environment company. On the basis of already collected information is evaluated opportunities and threats. With the Porter model is easier to understand the rules of competition and identify possible opportunities that the company can use to their advantage. The work results in recommendations to improve the position of the company in the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13556
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sedlářová_2010_bp.pdf 1.823Mb PDF View/Open
sedlářová_2010_vp.pdf 286.8Kb PDF View/Open
sedlářová_2010_op.pdf 240.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account