Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Miškaříková, Simona
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:46:00Z
dc.date.available 2010-07-19T23:46:00Z
dc.date.issued 2010-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13361
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb. cs
dc.format 74 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2153822 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject service en
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing mix of services en
dc.title Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Analysis OF Marketing Mix OF Services In The Company HOTEL VEGA, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-11
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of services. The first part is focused on theoretical interpretation of basic expressions of marketing services and hotel marketing. The second part is focused on analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on executed analysis there are stated recommendations to improve tools of marketing mix of services. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15475
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade A
local.subject hotely cs
local.subject marketing služeb cs
local.subject hotels en
local.subject services marketing en


Files in this item

Files Size Format View
miškaříková_2010_bp.pdfBlocked 2.054Mb PDF View/Open
miškaříková_2010_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
miškaříková_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account