Projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Zástěrová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:04:03Z
dc.date.available 2010-07-20T00:04:03Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13394
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupných literárních zdrojů a jsou zde zhodnoceny pojmy týkající se marketingové komunikace v prostředí Internetu. Praktická část obsahuje základní údaje o firmě, je provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza a analýza marketingové komunikace prostřednictvím Internetu. Obsahem závěrečné části diplomové práce je vypracovaný projekt, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Zároveň jsou zde uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu. cs
dc.format 107 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4146235 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject webové stránky cs
dc.subject internetové vyhledávače cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject public relations na internetu cs
dc.subject podpora prodeje na internetu cs
dc.subject přímý marketing na internetu cs
dc.subject web pages en
dc.subject web search engine en
dc.subject Internet promotion en
dc.subject online Public Relations en
dc.subject online Sales Promotion en
dc.subject online Direct Marketing en
dc.title Projekt zlepšení internetové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. cs
dc.title.alternative Project to Improve the Internet Communications of the Graspo CZ, a.s. company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazurová, Renata
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a project to improve the Internet communications of the Graspo CZ, a.s. company. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is elaborated on the basis of available literary resources and also describes the terms relating to the area of Marketing Communications in an Internet environment. The practical part includes a basic description of the company, the macro-environment and the micro-environment, a SWOT analysis and a marketing communications analysis through the medium of the Internet. The final part of the diploma thesis contains a project, which is subjected to time, cost and risk analyses. The thesis includes suggestions for measuring the effectiveness of this project too. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14933
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zástěrová_2010_dp.pdf 3.954Mb PDF View/Open
zástěrová_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
zástěrová_2010_op.pdf 185.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account