Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Schneiderová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:21:12Z
dc.date.available 2010-07-20T00:21:12Z
dc.date.issued 2010-04-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13416
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o pozitivním vlivu canisterapie na rozvoj sociálně-psychologických dovedností dítěte. Objasňuje úlohu jednotlivých činitelů, kteří se na canisterapii podílejí a odhaluje podmínky (okolnosti), za nichž má canisterapie největší vliv na rozvíjení sociálně-psychologických dovedností dětí. Práce je určena všem, kteří se chtějí něco dozvědět o canisterapii, mají rádi zvířata a mají zájem se podílet na řešení daného problému. cs
dc.format 50 s., 1 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 820532 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Canisterapie cs
dc.subject canisterapeut cs
dc.subject dítě cs
dc.subject pes cs
dc.subject postižení cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociálně-psychologické dovednosti cs
dc.subject terapie cs
dc.subject Canistherapy en
dc.subject canisterapeut en
dc.subject child en
dc.subject dog en
dc.subject handicap en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject social-psychology skills en
dc.subject therapy en
dc.title Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí cs
dc.title.alternative Influence of canistherapeutics to development of social-psychology skills of children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated Canisterapie, The thesis deals with the positive impact of animal assisted therapy on the development of social-psychological skills of the child. Clarifying the role of various actors who participate in canistherapy and reveals the conditions (circumstances) under which the canistherapy have greatest impact on the promotion of social-psychological skills of children. Work is intended for all who want to learn about canistherapy, they love animals and want to participate in solving the problem. canisterapeut, dítě, pes, postižení, sociální pedagogika, sociálně-psychologické dovednosti, terapie. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17378
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade A
local.subject lidská psychika cs
local.subject postižené děti cs
local.subject psi cs
local.subject terapie cs
local.subject human psychic en
local.subject children with disabilities en
local.subject dogs en
local.subject therapy en


Files in this item

Files Size Format View
schneiderová_2010_bp.pdf 801.3Kb PDF View/Open
schneiderová_2010_vp.doc 25Kb Microsoft Word View/Open
schneiderová_2010_op.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account