Využití vyučovacích metod při výuce na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití vyučovacích metod při výuce na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Pernicová, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:39:50Z
dc.date.issued 2006-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1342
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o vymezení metod výuky z pohledu získaných teoretických poznatků, se zaměřením na stručný historický vývoj výuky. Dále na rozdělení metod, tvořivé vyučování a jeho strukturu metod a na využití hry při výuce.Využití počítače při vyučování a přístup pedagoga k této výuce. Snahou je získat primární informace o metodách výuky a vlivu učitele na vzdělávací proces, analyzovat vztah učitele a žáka v současné době a jeho využití ke zkvalitnění vyučovacího procesu. cs
dc.format 46 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 771969 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2036
dc.subject učitel; žák; metody výuky; pedagogika; počítač; multimedia cs
dc.subject teacher en
dc.subject pupil en
dc.subject teaching methods en
dc.subject education en
dc.subject computer en
dc.subject multimedia en
dc.title Využití vyučovacích metod při výuce na středních školách cs
dc.title.alternative The application of teaching methods in secondary school instruction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2006-06-19
dc.date.vskp-available 2036-04-26
dc.description.abstract-translated This thesis covers teaching methodology as seen from the point of view of acquired theoretical knowledge. It deals in detail with a brief historical overview of teaching. It also concentrates on classifying teaching methods, on creative teaching and its methodology structure and on using play in teaching. It discusses the use of computers and how the teacher approaches this method. I attempted at acquiring primary information about teaching methods and the influence of the teacher on the process of learning. I analyzed the teacher and pupil relationship and its influence on improving the quality of the teaching process. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 1982
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade A
local.subject dějiny vzdělávání cs
local.subject tvořivé myšlení cs
local.subject vyučovací metody cs
local.subject technologie didaktické vyučovací prostředky cs
local.subject history of education en
local.subject creative thinking en
local.subject teaching methods en
local.subject technology of education en


Files in this item

Files Size Format View
pernicová_2006_bp.pdfBlocked 753.8Kb PDF View/Open
pernicová_2006_vp.doc 23.5Kb Microsoft Word View/Open
pernicová_2006_op.doc 25.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account