Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy GOTECH s.r.o. na regionálním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy GOTECH s.r.o. na regionálním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Solařová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:51:24Z
dc.date.available 2010-07-20T00:51:24Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13475
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy GOTECH s.r.o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. V první části jsou z literárních zdrojů zpracovány teoretické podklady k tématům konkurence, kon-kurenceschopnosti, konkurenční výhody a marketingového mixu jako prostředku pro zvy-šování konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma GOTECH s.r.o., následuje zhodnocení pomocí marketingových analýz: PEST analýza, Porterův model, matice GE, SWOT analýza a analýza nejdůležitějších konkurentů v regionu. Na základě provedených analýz je vypracován projekt vedoucí ke zvýšení konkurence-schopnosti firmy GOTECH s.r.o. cs
dc.format 114 s., 6s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2160165 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competition en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject GE matrix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zlepšení konkurenčního postavení firmy GOTECH s.r.o. na regionálním trhu cs
dc.title.alternative Project of increases in competitive position of the company GOTECH, Ltd. in the regional marketplace en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Baroň, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-02
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project of improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd. The thesis is divided into three main parts: theory, analysis and project. The first part includes general information about competition, competitive advantage and marketing mix as an instrument for improvement competitive advantage of the company. Company GOTECH, Ltd. is presented in the analytical part, after marketing analysises: PEST analysis, Porter's analysis, GE matrix, SWOT analysis and the main competitors' analysis in region. On the basis of analysis results is suggested the project which directives to improvement competitive advantage of company GOTECH, Ltd. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15364
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
solařová_2010_dp.pdf 2.060Mb PDF View/Open
solařová_2010_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
solařová_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account