Děti se syndromem ADHD a jejich integrace do školního kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti se syndromem ADHD a jejich integrace do školního kolektivu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dusíková, Alena
dc.contributor.author Barglová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:52:45Z
dc.date.available 2010-07-20T00:52:45Z
dc.date.issued 2009-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13479
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o syndromu ADHD a teoretických poznatcích. Popisuje možnost integrace dětí do běžného typu škol, reedukační metody a individuální vzdělávací plán. Se syndromem ADHD jsou spojené poruchy chování, specifické poruchy učení a narušená komunikační schopnost. Pro integraci dětí se syndromem ADHD je nutné o těchto poruchách vědět. Zmíněné poruchy jsou v bakalářské práci stručně popsány. cs
dc.format 40 s. cs
dc.format.extent 352613 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Syndrom ADHD cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject narušená komunikační schopnost cs
dc.subject integrace cs
dc.subject reedukace cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject ADHD syndrome en
dc.subject behaviour disorders en
dc.subject specific learning disorders en
dc.subject disruption of communication on skills en
dc.subject integration en
dc.subject rectification en
dc.subject individual education plan en
dc.title Děti se syndromem ADHD a jejich integrace do školního kolektivu cs
dc.title.alternative Children with syndrome ADHD and their integration to the school collective en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2010-01-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses about ADHD syndrome and the theoretical knowledge, describes the posibility of children?s integration to common schools, remedial approaches and the individual educational plan. With ADHD syndrome are connected the behaviour disorders, the specific learing disorders and the disruption of communication on skills. In order to integrate these ADHD children we have to known these disorders. This bachelor thesis briefly describes the above mentioned disorders. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 13790
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject lehká mozková dysfunkce cs
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en


Files in this item

Files Size Format View
barglová_2010_bp.pdfBlocked 344.3Kb PDF View/Open
barglová_2010_vp.pdf 83.43Kb PDF View/Open
barglová_2010_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account