Projekt zvýšení propagace neziskové organizace Poniklec SZOPK

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení propagace neziskové organizace Poniklec SZOPK

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Gardianová, Katarína
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:23:28Z
dc.date.available 2010-07-20T01:23:28Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13540
dc.description.abstract Diplomová práce je rozdělená na tři základní časti. Teoretická část přibližuje problematiku neziskového sektoru se zřetelem na soukromé neziskové organizace. Jádro první části se zabývá marketingovou komunikací, možnostmi propagace mimovládních organizací a analytickými nástroji využitelnými při zkoumání současného stavu marketingových aktivit. Praktická část představuje organizaci SEV Poniklec SZOPK a analyzuje aktuální stav její komunikační politiky pomocí marketingových průzkumu a swot analýzy. Závěry analýz slouží jako podklad k návrhu projektu pro zvýšení propagace střediska. cs
dc.format 93 s., 17 s. příloh. cs
dc.format.extent 1520786 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sl
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject environmentální výchova cs
dc.subject imidž cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject propagation en
dc.subject environmental education en
dc.subject image en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject public relations en
dc.title Projekt zvýšení propagace neziskové organizace Poniklec SZOPK cs
dc.title.alternative Project of increasing propagation of non-profit organization Poniklec SZOPK en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Eva
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is divided into three main parts. The theoretical part is focused on the non - profit sector regarding to private non - profit organizations. The core of this part is concerning on marketing communication, possibilities of propagation and analytical instruments that can be helpful to research actual level of marketing activities in organization. Practical part introduces SEV Poniklec SZOPK and analyses the current condition of individual parts of communication mix with different method of marketing research and swot analysis. The conclusions of the practical part are used as the foundations for the project aimed to raise the propagation in region. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14745
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
gardianová_2010_dp.pdf 1.450Mb PDF View/Open
gardianová_2010_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
gardianová_2010_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account