Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion
Author: Francová, Pavla
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout novou komunikační strategii pro firmu ZP Fashion, která se zabývá prodejem metrového textilu. Komunikační strategie bude vycházet z výseldků několika analýz, které jsou potřebné k uskutečnění hlavního cíle této práce. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, konkurence a marketingového výzkumu. Základem této části je literární rešerše. V praktické části je představena firma a její současné formy komunikace. Dále v této části naleznete analýzu konkurence a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci zjištění preferencí zákazníků. Projektová část je tvořena samotnými návrhy na efektivnější komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13565
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 13721


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
francová_2010_dp.pdf 749.7Kb PDF View/Open
francová_2010_vp.pdf 55.37Kb PDF View/Open
francová_2010_op.pdf 60.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account