Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Author: Uličný, Petr
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Diplomová práce je napsána na základě požadavků, které vyplývají ze současného marke-tingového vývoje firmy HP 2002 REAL s.r.o. Tato společnost úspěšně překonala hospo-dářskou krizi a má zájem se nyní dále rozvíjet. Cíle práce jsou proto mimo jiné vytvořit této společnosti cestu pro vstup na nový trh, vytvoření nového prostředku pro získávání informací a umožnění rychlejší reakce na vznik nových obchodních příležitostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13600
Date: 2010-04-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17086


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
uličný_2010_dp.pdf 11.96Mb PDF View/Open
uličný_2010_vp.pdf 58.27Kb PDF View/Open
uličný_2010_op.pdf 62.46Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account