HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě

Show full item record

No preview available
Title: HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě
Author: Veit, Ida
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13685
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 13700


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
veit_2010_bp.pdf 3.178Mb PDF View/Open
veit_2010_vp.pdf 56.91Kb PDF View/Open
veit_2010_op.pdf 60.08Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account