Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Lišková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:50:18Z
dc.date.available 2010-07-20T02:50:18Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13723
dc.description.abstract Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace. cs
dc.format 60 s., 4s. příloh cs
dc.format.extent 1840980 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing survey en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customer en
dc.subject customer's satisfaction en
dc.title Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové cs
dc.title.alternative Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Přímal, Radim
dc.date.accepted 2010-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire as a method of acquiring information. In the second part the satisfaction of customers in the Language School with the Right of State Examination Hradec Králové is analyzed. Based on the analysis, several recommendations serving for improvement are suggested. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 13928
dc.date.assigned 2010-01-07
utb.result.grade A
local.subject jazykové školy cs
local.subject language schools en


Files in this item

Files Size Format View
lišková_2010_bp.pdf 1.755Mb PDF View/Open
lišková_2010_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2010_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account