Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD

Show full item record

No preview available
Title: Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD
Author: Pospíšilová, Radmila
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem diplomové práce bylo popsat realizovatelný projekt měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. V první fázi jsem analyzovala možnosti marketingového výzkumu a zvolila vhodnou metodiku měření.V druhé fázi bylo nutno analyzovat trh venkovní reklamy v sekci dopravních prostředků a představit jej v širším měřítku v začlenění do out-of-home médií. Dále jsem provedla analýzu současného stavu měření efektivity out-of-home médií, a to jak v České republice, tak v zahraničí. Z tohoto pohledu jsem stanovila vhodné výstupy, které by mělo měření přinést. Projekt řeší konkrétní model výzkumu efektivity reklamní kampaně na autobusech. Výsledky měření by měly být použi-telnými veličinami při sestavování mediálních plánů reklamními agenturami, či zadavateli reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1379
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2006_dp.pdfBlocked 21.59Mb PDF
pospíšilová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
pospíšilová_2006_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account