Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Feniková, Nina
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:39:38Z
dc.date.available 2010-07-20T03:39:38Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13797
dc.description.abstract Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast zákaznických titulů a jejich pozici v systému marketingových komunikací. V praktické části se zabývá rozborem konkrétního zákaznického magazínu firmy Baťa. Magazín Detail je určen primárně členům věrnostního programu Baťa klub. Prostřednictvím analýzy jeho obsahu, distribuce, konkurence a pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou čtenářů je zkoumáno, zda je magazín Detail efektivním nástrojem marketingové komunikace. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištěné skutečnosti a je navrženo několik řešení pro budoucí rozvoj magazínu. cs
dc.format 62 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 1536134 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní tituly cs
dc.subject zákaznické časopisy cs
dc.subject B2C časopisy cs
dc.subject customer publishing cs
dc.subject analýza časopisu cs
dc.subject distribuce časopisu cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direct mail cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject marketing vztahů cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject Baťa cs
dc.subject Baťa klub cs
dc.subject company titles en
dc.subject customer magazines en
dc.subject B2C magazines en
dc.subject customer publishing en
dc.subject magazine analysis en
dc.subject distribution channels en
dc.subject marketing communications en
dc.subject public relations en
dc.subject direct mail en
dc.subject loyalty programme en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject target group en
dc.subject Bata en
dc.subject Bata Club en
dc.title Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa cs
dc.title.alternative Customer magazine Detail as an efficient marketing communication tool in the Bata company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šercl, Jan
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated In the theoretical part the Bachelor thesis describes the field of customer magazines and their position in the system of marketing communications. The practical part focuses on an analysis of specific customer magazine issued by the Bata company. Detail magazine is dedicated primarily to members of a loyalty program, Bata Club. Through analysis of its content, distribution, competition, and questionary survey among the target group of readers is examined whether the Detail magazine is an effective marketing communication tool. Finally, the analysis results are evaluated and several solutions are proposed for the future development of the magazine. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13656
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
feniková_2010_bp.pdf 1.464Mb PDF View/Open
feniková_2010_vp.pdf 56.38Kb PDF View/Open
feniková_2010_op.pdf 96.32Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account