Rodina s dítětem s postižením a sociální dávky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodina s dítětem s postižením a sociální dávky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Celá, Jarmila
dc.contributor.author Burešová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:40:24Z
dc.date.available 2010-07-20T03:40:24Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13800
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá informovaností o sociálních dávkách v rodinách s dětmi s posti-žením. Rozdělena je na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní témata, která jsou účelně zvolená pro výzkum. Vysvětluje a ve stručném přehledu umožňuje přehled sociálních dávek, čímž dokresluje zvolenou pro-blematiku. Praktická část pomocí výzkumné metody polostrukturovaného rozhovoru a jeho následnou analýzou umožňuje přiblížit jaká je informovanost v rodinách s dětmi s postižením. cs
dc.format 40 s.,12 s. příloh cs
dc.format.extent 1628064 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject dítě s postižením cs
dc.subject sociální dávky cs
dc.subject sociální péče cs
dc.subject Family en
dc.subject handicapped child en
dc.subject social benefits en
dc.subject social service work en
dc.title Rodina s dítětem s postižením a sociální dávky cs
dc.title.alternative Family with a disabled child and social care benefits en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nováková, Radana
dc.date.accepted 2010-06-21
dc.description.abstract-translated The Bachelor work is concerned with information of social benefits in families with handi-capped children. The work divides on two basic parts - theoretical and practical. The theoretical part contains basic themes - family, family with hadicapped child, social service work, social benefits, social services which are effective selected for the research. It makes clear and gives the summary of social benefits in brief summary and etches in select problems. The practical part enables it to appraximation the informedness in families with handicapped children by method of half-structured interview and its folowing analysis of qualitative in-formations. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14442
dc.date.assigned 2010-01-21
utb.result.grade C
local.subject rodiny s postiženými dětmi cs
local.subject families with children with disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
burešová_2010_bp.pdf 1.552Mb PDF View/Open
burešová_2010_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
burešová_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account