Rádio pro mladé publikum - možnosti a vize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rádio pro mladé publikum - možnosti a vize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Fiedlerová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:57:19Z
dc.date.available 2010-07-20T03:57:19Z
dc.date.issued 2010-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13822
dc.description.abstract Mnoho výzkumů se zabývá zkoumáním mediálního chování mladých lidí. Jaká média dříve využívali, jaká média jsou v jejich hledáčku v současnosti a jak se disponibili-ta jednotlivých médií v souvislosti s mladými lidmi vyvíjí. I v těchto výzkumech má své místo rozhlasové vysílání, u kterého se může zdát, že dnes v dobách internetu na svém vli-vu pomalu ztrácí. Jak to tedy doopravdy je a jaké možnosti má rozhlasové vysílání ve spo-jení s mladými posluchači do budoucna, analyzuje právě tato bakalářská práce, jejímž cí-lem je získat veškeré informace související s médii, mladými lidmi a jejich volným časem, protože jedině tak je možné efektivně nastavit to správné rádio pro mladé posluchače. cs
dc.format 82 s., 33 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4742308 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komputerizace cs
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject Mladí lidé cs
dc.subject Mediální chování cs
dc.subject Média cs
dc.subject Rozhlas cs
dc.subject Rozhlasové formáty cs
dc.subject Volný čas mládeže cs
dc.subject Výzkum cs
dc.subject Computerisation en
dc.subject Free time of young people en
dc.subject Communication mix en
dc.subject Media en
dc.subject Media behaviour en
dc.subject Radio en
dc.subject Radio formats en
dc.subject Research en
dc.subject Young people en
dc.title Rádio pro mladé publikum - možnosti a vize cs
dc.title.alternative Radio broadcasting for young public - possibilities and schemes en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Many researches are dealing with media behaviour of young people. The subjects of research are the certain types of media young people have been using as well as the accessibility of different types of media in connection to the development of young people. The research considers also the radio broadcasting, which may seem loosing its influence nowadays, in the age of internet. If this is true and what possibilities and perspectives in connection to young listener's radio has is the subject of analysis of this bachelor thesis. Its aim is to obtain all the information related to the media, young people, their free time because only this way it is possible to effectively form the appropriate radio for the young listeners. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13609
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fiedlerová_2010_bp.pdf 4.522Mb PDF View/Open
fiedlerová_2010_vp.pdf 55.00Kb PDF View/Open
fiedlerová_2010_op.pdf 59.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account