Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové a logistické řešení technických projektů ve firmě MORAVIA PROPAG s.r.o.
Author: Dočkal, Petr
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Práce ukazuje marketingový a logistický postup při realizaci speciálních technických projektů v oblasti reklamy. Speciálními technickými projekty jsou myšleny atypické reklamní produkty tvořené na míru a přání zákazníka popř. investora. Nejčastěji se jedná o výsuvné markýzy, pevné zastřešení, reklamní bannery, nástěnné venkovní malby, nasvětlené a světelné panely, neonové reklamy, podesty pod zahrádky Autor se zaobírá analýzou nynějšího stavu a nalezením případných kritických a neekonomických postupů v tomto řetězci tvorby atypických reklam. Tento stav se snaží napravit a optimalizovat s využitím moderních marketingových a logistických metod v této činnosti. V neposlední řadě jeho zaměření je i snížení realizačních nákladů a nalezení nového segmentu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14056
Date: 2010-05-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 15307


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dočkal_2010_bp.pdfBlocked 2.494Mb PDF
dočkal_2010_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
dočkal_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account