Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubáček, Jiří
dc.contributor.author Kohoutková, Blanka
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:57:05Z
dc.date.available 2010-07-20T06:57:05Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14173
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu - reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám její komunikační mix, jakou používají reklamu, jaké mají vztahy s veřejností, čím podporují prodej, jejich přímý i virál-ní marketing. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem rozeslala 400 respondentům - zákaz-níkům, kteří u firmy někdy nakupovali. V závěru navrhuji zlepšení e-marketingové komu-nikace na základě analýzy komunikačního mixu a výsledků dotazníku. cs
dc.format 58 s., 2 obr. příloh. cs
dc.format.extent 2202861 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject banner cs
dc.subject e-mailový marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject banner en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop cs
dc.title.alternative Suggestion of improvement e-marketing comunication in Makalu outdoor e-shop en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2010-01-13
dc.description.abstract-translated The purpose of the literature review is to define and explain e-marketing, the following captures of the literature review are given to communication mix on the internet - advertising, public relations, direct marketing, sales promotion and virtual marketing. The end of the theoretical part is focused on questionnaires. Practical part of this paper begins with the introduction of Makalu outdoor e-shop. This capture is an analysis of the communication mix used in the company, meaning used advertising, company public relation, sales promotion, direct as well as viral marketing. The main part of this capture is the research based on the questionnaires sent to 400 respondents - customers of the company. The questionnaires are sequentially analysed. The conclusion of this paper suggests improving of e-marketing communication based on the analysis of the company's communication mix and analysed questionnaires. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13440
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kohoutková_2010_bp.pdfBlocked 2.100Mb PDF View/Open
kohoutková_2010_vp.pdf 229.6Kb PDF View/Open
kohoutková_2010_op.pdf 306.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account