Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hromková, Ludmila
dc.contributor.author Mikulášek, Filip
dc.date.accessioned 2010-07-20T08:06:19Z
dc.date.available 2010-07-20T08:06:19Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14302
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce byl projekt reengineeringu podnikových procesů ve firmě TOS Hulín, a.s. v oblasti prodejního a poprodejního servisu a služeb. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako průmyslový prodej, servis a služby, péče o zákazníka, pod-nikové procesy nebo reengineering. V praktické části jsem uvedl základní údaje o firmě, ana-lyzoval současný stav v oblasti prodejních a poprodejních procesů a provedl reengineering podnikových procesů zaměřený na tyto procesy. Nakonec jsem zhodnotil přínos reengineerin-gu pro celou společnost. cs
dc.format 85 s., 9 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2906044 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prodejní a poprodejní procesy cs
dc.subject servis a služby cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject podnikové procesy cs
dc.subject reengi-neering cs
dc.subject Sales and after-sales process en
dc.subject customer servise en
dc.subject entertainment en
dc.subject business process en
dc.subject reengineering en
dc.title Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s. cs
dc.title.alternative Project of sales and after-sales service of the company TOS Hulín, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tučková, Zuzana
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated I am writing in my graduation thesis about the reengineering of business process in the com-pany TOS Hulín. I am focusing on area of sales and after-sales service. In first part I am desc-ribing terms like distribution, customer servise, entertainment. In the second part I am introdu-cing some basic facts about company TOS Hulín, analyzing present situation in area of sales and after-sales service a implemeting reengineering of these business process. In the end I am discussing the query of the contribution of reengineering of business process for the company. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 16232
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
mikulášek_2010_dp.pdf 2.771Mb PDF View/Open
mikulášek_2010_vp.pdf 29.65Kb PDF View/Open
mikulášek_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account