Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Kubíková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-20T11:18:25Z
dc.date.available 2010-07-20T11:18:25Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14324
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám integrací dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a přiblížení základních pojmů, jako jsou poruchy autistického spektra, Aspergerův syndrom a integrace. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, který jsem uskutečnila prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru. Cílem výzkumu je zmapovat první fázi integrace dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy ve Zlíně a v jeho blízkém okolí. cs
dc.format 61 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2280790 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject poruchy autistického spektra cs
dc.subject Aspergerův syndrom cs
dc.subject integrace cs
dc.subject pedagogicko-psychologické poradenství cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject Autism Spectrum Disorders en
dc.subject Asperger's Syndrome en
dc.subject integration en
dc.subject pedagogical- psychological counselling en
dc.subject Pedagogical Assistant en
dc.title Integrace dětí s Aspergerovým syndromem do běžné základní školy cs
dc.title.alternative The integration of children with Asperger' s Syndrome into elementary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2010-06-15
dc.description.abstract-translated The following bachelor thesis deals with integration of children with Asperger' s Syndrome into elementary schools. The theoretical part provides an outline of basic conceptions and terminology, such as of Autism Spectrum Disorders, Asperger's Syndrome, integration The practical part comprises of a qualitative research that I have carried out through a semi-structured interview. The aim of the research is to monitor the first phase of integration of children with Asperger's Syndrome into an elementary school in Zlín and in its near surroundings. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14315
dc.date.assigned 2010-01-18
utb.result.grade A
local.subject integrovaná výuka cs
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject integrated teaching en
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
kubíková_2010_bp.pdf 2.175Mb PDF View/Open
kubíková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
kubíková_2010_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account