Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Malečková, Žaneta
dc.date.accessioned 2010-07-20T14:23:46Z
dc.date.available 2010-07-20T14:23:46Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14338
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává a o marketingu a propagaci hudebního festivalu nejprve obecně v teoretické části. Věnuje se marketingovému i komunikačnímu mixu hudebního festivalu a hovoří také o současné situaci hudebních festivalů v ČR. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na marketing a propagaci hudebního festivalu ŽeLIVE, který se koná v městečku Želiv na Vysočině. Na konci práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto festivalu. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 2003363 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject hudeba cs
dc.subject festival cs
dc.subject propagace cs
dc.subject ŽeLIVE cs
dc.subject Želiv cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject music en
dc.subject festival en
dc.subject promotion en
dc.subject ŽeLIVE en
dc.subject Želiv en
dc.title Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE cs
dc.title.alternative Marketing and promotion of music festival ŽeLIVE en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated Theoretical part of this thesis talks about marketing and promotion of music festival in general. It also describes the situation of the music festivals in the Czech Republic. Practic-al part deals with marketing and promotion of music festival ŽeLIVE, which is held in Želiv. In the end there are some recommendations for improving communication and promotion of this festival. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13625
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
malečková_2010_bp.pdf 1.910Mb PDF View/Open
malečková_2010_vp.pdf 52.58Kb PDF View/Open
malečková_2010_op.pdf 59.39Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account