Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o.
Author: Vláčilová, Monika
Advisor: Krplová, Marcela
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě informací a poznatků, zjištěné čerpáním z odborné literatury, navrhnout nejvhodnější formy propagace nového gynekologického křesla "Gracie" firmy BorCad cz, s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a analytickou. Teoretická část obsahuje relevantní podklady z oblasti propagace, marketingového komu-nikačního mixu a komunikačního plánu. S důrazem a podrobněji informuje o jednotlivých částech komunikačního mixu, dále o modelu komunikačního mixu, o tvorbě efektivní ko-munikace včetně jejich cílů a také s důrazem informuje o výběru specifického segmentu zákazníků. Druhá část, část analytická, je věnována informacím o firmě a o propagovaném křesle, které jsou následované údaji o součastném stavu propagace. Poté popisuje výběr vhodné cílové skupiny zákazníků. Závěr analytické části poskytuje návrhy a doporučení v oblasti komunikace, které lze použít pro komunikaci gynekologického křesla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14347
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13527


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vláčilová_2010_bp.pdf 1.197Mb PDF View/Open
vláčilová_2010_vp.pdf 664.4Kb PDF View/Open
vláčilová_2010_op.pdf 382.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account