Kvalita výuky na středních školách před a po školské reformě očima pedagogů.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kvalita výuky na středních školách před a po školské reformě očima pedagogů.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Skála, Radovan
dc.date.accessioned 2010-07-20T14:38:59Z
dc.date.available 2010-07-20T14:38:59Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14360
dc.description.abstract Tato práce pojednává o jedné z nejvýznamnějších událostí v českém školství posledních let a to je školská reforma. Hlavním smyslem reformy, kterou popisuje teoretická část je umožnit školám tvorbu vlastních školních vzdělávacích programů, samozřejmě při dodržení schválených Rámcových vzdělávacích programů příslušných oborů. Tato bakalářská práce si v praktické části klade za cíl zpracovat a vyhodnotit názory středoškolských pedagogů na případné změny v kvalitě výuky způsobené školskou reformou. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 3279934 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reforma školství cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject školní vzdělávací program cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject kurikulum cs
dc.subject reform in educational system en
dc.subject frame educational program en
dc.subject school educational program en
dc.subject key competence en
dc.subject curriculum en
dc.title Kvalita výuky na středních školách před a po školské reformě očima pedagogů. cs
dc.title.alternative Teaching quality at high schools before and after the school reform in eyes of pedagogues. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated This work regards one of the most important event in Czech education system past couple years and it is an educational reform. Main purpose of the reform, which is described in theoretical part, is to allow schools to be able to create its own educational programs, indeed with obeying approved Frame educational programs to particular branch. The goal in this bachelor's work is to elaborate and evaluate opinions of high-school educators to eventual changes in education quality caused by school reform. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14085
dc.date.assigned 2010-01-14
utb.result.grade A
local.subject střední školství cs
local.subject vzdělávací programy cs
local.subject reformy školské cs
local.subject secondary schooling en
local.subject educational programs en
local.subject educational reforms en


Files in this item

Files Size Format View
skála_2010_bp.pdf 3.127Mb PDF View/Open
skála_2010_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
skála_2010_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account