Výchova jako základna tvorby a rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova jako základna tvorby a rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Kalincová, Bohdana
dc.date.accessioned 2010-07-20T18:37:38Z
dc.date.available 2010-07-20T18:37:38Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14478
dc.description.abstract Bakalářská práce zaměřuje klíčově pozornost na problematiku cíleného rozvoje sociálních kompetencí u dětí a mládeže. Cílem bakalářské práce je zabývat se základními východisky rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže ? atributy základního výchovného působení v rodině a návazné školní výchovy, okruhy efektivního výchovného působení ? možnostmi výchovy cílenou infor-movaností a podporou rozvoje osobnostních kompetencí ? chápání v souvislostech a uplat-něním informací v praxi. Empirická část bakalářské práce ověřuje aktuální stav informovanosti dětí a mládeže v ob-lasti sociálně patologických jevů, které se objevují ve vztahu k této cílové skupině nejčastě-ji, tj. zkoumá úroveň informovanosti o problematice drog a šikany a návazně ověřuje reálný stav sociálních kompetencí, tj. schopnosti řešit reálné krizové situace, se kterými se děti mohou v rámci vývoje dnešní společnosti setkat. cs
dc.format 85 s., 2 s. příloh. cs
dc.format.extent 1933777 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výchova cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject informace cs
dc.subject informovanost cs
dc.subject Education en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.subject social competency en
dc.subject socially pathological events en
dc.subject informatics en
dc.subject informants en
dc.title Výchova jako základna tvorby a rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Education as a base formation and development of social skills of children and youths en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vávrová, Soňa
dc.date.accepted 2010-06-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the problems of targeted development of social compe-tencies in children and youths. The target of this thesis is based on the development of social competencies in children and youths ? attributes of basic educational incidence in the family and following school edu-cation, range of efficient educational incidence ? possibilities of education by targeted fo-reknowledge and support of development of personage competencies ? understanding in context and usage of information. Experiential part of this bachelor thesis proves the current level of informants in children and youths in the area of socially pathological events which occur in this target age group the most ? proves the level of informants about drugs and chicane. This thesis also verifies the real level of the social competencies, i.e. ability to solve real critical situations which children can get into in the society today. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12282
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kalincová_2010_bp.pdf 1.844Mb PDF View/Open
kalincová_2010_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
kalincová_2010_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account