Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

Show full item record

No preview available
Title: Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.
Author: Nohelová, Martina
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická část je věnována marketingovému šetření, analýze blogů podle předem stanovených kritérií. Marketingové šetření bylo provedeno dotazníkem šířeným na internetu, které se především zaměřilo na názory respondentů na téma blogů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14532
Date: 2010-08-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nohelová_2010_bp.pdf 4.245Mb PDF View/Open
nohelová_2010_vp.pdf 50.80Kb PDF View/Open
nohelová_2010_op.pdf 58.05Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account