Sponzoring a jeho vliv na budování image

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sponzoring a jeho vliv na budování image

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring a jeho vliv na budování image
Author: Stolzová, Aneta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald's a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou a jsou v ní rozebrány sponzorské aktivity společnosti McDonald's, hlavně stěžejní projekt McDonald's Cup. Ve druhé, praktické části, jsou výsledky předešlých částí rozebrány a analyzovány zejména s ohledem na téma diplomové práce. Na základě této analýzy jsou ve třetí části uvedena konkrétní doporučení pro budoucí sponzorskou činnost jakékoli společ-nosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14534
Date: 2010-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2030
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stolzová_2010_dp.pdfBlocked 1.607Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account