Televizní trh v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Televizní trh v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Rabenseifnerová, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:04:41Z
dc.date.available 2012-09-15T23:00:28Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14535
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje televiznímu reklamnímu trhu v České republice. Seznamuje se základními pojmy vztahující se k televizní reklamě a k prodeji televizní reklamy, s principem prodeje televizní reklamy a legislativou vztahující se k televiznímu vysílání. Jejím hlavním předmětem je dopad finanční krize na dříve stabilní český televizní trh. V analýze popisuje hlavní subjekty působící na českém trhu, shrnuje trendy sledovanosti, prodeje reklamy a chování trhu. Na základě provedeného výzkumu glosuje současnou situaci na televizním trhu. cs
dc.format 64 s. (93089 znaků) cs
dc.format.extent 16319159 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
dc.subject reklama cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject český televizní trh cs
dc.subject duální systém cs
dc.subject komerční televize cs
dc.subject veřejnoprávní televize cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject sledovanost cs
dc.subject prodej televizní reklamy cs
dc.subject Advertising en
dc.subject television advertising en
dc.subject legislation en
dc.subject Czech television market en
dc.subject dual system en
dc.subject commercial television en
dc.subject public television en
dc.subject digitalization en
dc.subject viewership en
dc.subject sales of television advertising en
dc.title Televizní trh v ČR cs
dc.title.alternative Television market in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is dedicated to the television advertising market in Czech Republic. It introduces basic terms connected with TV advertising and TV advertising sales, the principles of TV advertising sales, as well as legislation related to television broadcasting. The main topic of the study is the impact of the financial crisis on the previously stable Czech television market. The analysis describes the main entities operating in the Czech market, summarizes viewership trends, advertising sales, and market behavior based on the current situation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13687
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rabenseifnerová_2010_bp.pdfBlocked 15.56Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account