Analýza konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Solanská, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-06T14:53:01Z
dc.date.available 2012-03-06T14:53:01Z
dc.date.issued 2010-08-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14669
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována zjištění současné konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s. Hlavním cílem je identifikovat konkurenční postavení společnosti ve spojitosti s jeho předními konkurenty v Rožnově pod Radhoštěm a blízkém okolí. Teoretická část je zaměřena na objasnění problematiky hostinské činnosti ubytovacích zařízení a jejich konkurenční schopnosti. Výstupem pro praktickou část je analýza konkurenčních parametrů prvků marketingového mixu a odhalení specifických předností a nedostatků porovnáním s konkurencí na základě SWOT analýzy. Závěrečná část práce se na základě analýz zabývá vlastními návrhy ke zdokonalení současné pozice na trhu. cs
dc.format 82 s. cs
dc.format.extent 3411872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject služby hostinské činnosti cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční schopnost cs
dc.subject výzkum konkurenčních prvků marketingového mixu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject hospitality service en
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject reserach competition element of marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenční schopnosti Hotelu EROPLÁN, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of the competitive ability of Hotel EROPLÁN, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2010-09-14
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with the finding of present competitive ability of Hotel EROPLAN, Inc. The main goal of the thesis is the identify of competitiveness of this hotel in the connection with main competitors in Rožnov pod Radhoštěm and close surrounding. The theoretic part pays attention to main problem of hospitality in the accommodation facility and its competitiveness. The result of the practical part of the thesis is the analysis of the competitive parameters with elements of the marketing mix and relevation of the specific advantages and disadvantages in the comparison with competition based on the SWOT analysis. The final part of the thesis describes new ideas based on the analysis which sould help in better position on the market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16700
dc.date.assigned 2010-06-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
solanská_2010_bp.pdfBlocked 3.253Mb PDF View/Open
solanská_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
solanská_2010_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account