Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Špaňhel, Karel
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:28:46Z
dc.date.available 2010-07-13T18:28:46Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1471
dc.description.abstract Cílem diplomové práce " Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR" je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy firemní kultura, osobnost, image firmy. V další části je analyzována vnitřní komunikace, firemní kultura a firemní noviny společ-nosti Barum Continental Otrokovice. Tato analýza vychází ze studia všech relevantních dostupných materiálů, zdrojem informací byly rovněž řízené rozhovory s lidmi pracujících ve firmě a obsahová analýza firemních novin. Závěrečná, praktická, část obsahuje některá zlepšení, která vycházejí z analýzy současné situace. cs
dc.format 83 cs
dc.format.extent 1658787 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject vnitřní komunikace cs
dc.subject firemní periodikum cs
dc.subject Barum Continental cs
dc.subject Public relations en
dc.subject corporate culture en
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate periodical en
dc.subject Barum Continental en
dc.title Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy. cs
dc.title.alternative Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of the Master thesis titled: "Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company'q is to describe the current situation and role of the company's bulletin in an internal communication and to suggest improvement. Theoretical part explains basic ideas of public relations, internal communication and corporate culture. It also contains some ideas and rules of creating the company's bulletin. The next part charts the current situation in a company Barum Continental and deals with the contemporary role of bulletin Otisk in its internal communication. The analysis of the Otisk is also included. The last project part is based on conclusions of analyzed information. It brings some ideas, sugges-tions of improvement that could lead to more efficient internal communication and could stress the role of bulletin. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2740
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
špaňhel_2006_dp.pdf 1.581Mb PDF View/Open
špaňhel_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
špaňhel_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account