Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Topičová, Světlana
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:18:19Z
dc.date.available 2012-03-09T00:18:19Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14754
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na integraci sluchově postiženého žáka s kochleárním implantátem ve druhé třídě běžné základní školy. Edukace žáka probíhá za podpory asistenta pedagoga. Na základě každodenní spolupráce asistenta pedagoga s žákem dochází k modifikaci kroků ve výuce dle aktuálních požadavků. Cílem práce je tedy získat pro žáka optimální rámec postupů ve vzdělávání a navrhnout doporučení pro žákovu úspěšnou integraci ve škole. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2270245 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sluchové postižení cs
dc.subject kochleární implantát cs
dc.subject integrace cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject individuální vzdělávací plán cs
dc.subject Infliction of hearing en
dc.subject cochlear implant en
dc.subject integration en
dc.subject teacher assistant en
dc.subject particular educational plan en
dc.title Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga cs
dc.title.alternative Integration of a Pupil With Cochlear Implant into a Primary School Class With the Help of a Teacher Assistant en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Marášková, Ivana
dc.date.accepted 2011-06-22
dc.description.abstract-translated Baccalaureate work is bent on integration of a pupil with cochlear implant into primary school second class. Education of a pupil proceeds with the help of a teacher assistant. On the basis everyday cooperation a teacher assistant with a pupil happens to modification steps in education according to actual needs. Aim work is then converts to a pupil optimum frame progress in education and suggest recommendation for a pupil successful integration at school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18995
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade A
local.subject děti sluchově postižené cs
local.subject integrace cs
local.subject hearing impaired children en
local.subject integration en


Files in this item

Files Size Format View
topičová_2011_bp.pdf 2.165Mb PDF View/Open
topičová_2011_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
topičová_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account