Výchova a vzdělávání u romského etnika se zaměřením na mladší školní věk

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výchova a vzdělávání u romského etnika se zaměřením na mladší školní věk

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Rektoříková, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:30:23Z
dc.date.available 2010-07-13T18:30:23Z
dc.date.issued 2005-12-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1476
dc.description.abstract Práce pojednává o problémech a realizaci výchovy a vzdělávání ve vztahu k rómskému etniku. První část je věnována historický a politickým souvislostem, specifikům rómského etnika, výchově v rodině a vlivem rodinného prostředí na utváření osobnosti romského dítěte. Další část je věnována pojetí a realizaci výchovy a vzdělávání v české společnosti. Praktická část popisuje konkrétní výchovné prostředí základní školy na Tuháčkové 25. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 347685 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject asimilace cs
dc.subject diskriminace cs
dc.subject etnikum cs
dc.subject kriminalita cs
dc.subject menšina cs
dc.subject multikultumí výchova cs
dc.subject národ cs
dc.subject rasa cs
dc.subject Rom cs
dc.subject sociální patologie cs
dc.subject assimilation en
dc.subject discrimination en
dc.subject ethnic en
dc.subject criminality en
dc.subject minority en
dc.subject multicultural en
dc.subject upbringing en
dc.subject nation en
dc.subject race en
dc.subject Romany en
dc.subject social pathology en
dc.title Výchova a vzdělávání u romského etnika se zaměřením na mladší školní věk cs
dc.title.alternative Education and upbringing of the Roma ethnic group with a focus on young school children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nevoránek, Jaroslav
dc.date.accepted 2006-06-21
dc.description.abstract-translated The work deals with the problems and realization of upbringing and education in connection with the Romany ethnic. The first part deals with historical and political relations, with specificities if the Romany ethnic, with upbringing in a family and infenence of the family environment for formin the personality of a Romany child. The second part deals with the conception and realization of ubringing and education in the Czech society.The practical part describes concrete educational environment at the basic school in 25, Tuháčková street. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2399
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade B
local.subject romské děti cs
local.subject výchova a vzdělávání cs
local.subject Romani children en
local.subject education en


Files in this item

Files Size Format View
rektoříková_2006_bp.pdfBlocked 339.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account