Komunikační aktivity webových stránek/webových portálů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity webových stránek/webových portálů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Drozdek, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:00:41Z
dc.date.available 2012-03-09T02:00:41Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14851
dc.description.abstract Diplomová práce na téma: Komunikační aktivity webových stránek / webových portálů, se bude zabývat možnostmi, jaké webové stránky / webové portály mají a využívají při komunikaci se svými návštěvníky. V posledním desetiletí je internet stále více využíván jak obyvatelstvem, tak podnikatelskými subjekty. Zejména firmy cítí potřebu kvalitních internetových prezentací, které disponují aktuálními informacemi, kvalitním technickým řešením a jsou použitelné jako nástroj marketingu a komunikace. Jednou ze základních otázek pro firmy zůstává, jak rozsáhlou internetovou prezentaci mít. Na internetu dnes najdeme stránky firem z různých oblastí podnikání. Jejich rozsah a kvalita se však rapidně liší. Od jednoduchých statických prezentací, které zahrnují základní informace o firmě, jejím působení a kontaktech, až po obrovská interaktivní portálová řešení, kde firmy uveřejňují různé novinky, informace o produktech, nabízejí návštěvníkům možnost registrace pro odběr newsletterů nebo do zákaznické zóny. Zlaté pravidlo, že méně znamená více se uplatňuje i u webových stránek. Je důležité zvážit rozsah vhodné internetové prezentace. Rozsáhlá internetová prezentace, musí být pravidelně aktualizována, kreativně ztvárněna, musí lákat návštěvníky k opakovanému příchodu. Diplomová práce bude popisovat a zkoumat komunikační aktivity, které webové stránky a portály využívají pro komunikaci s návštěvníky, doporučovat různé kombinace a propojení těchto aktivit s důrazem na dosažení co nejvyššího efektu - získání co možná největší návštěvnosti, případně co největšího počtu registrovaných uživatelů služeb, kupujících, V diplomové práci využiji vlastní zkušenosti z práce ve web-design studiu, zkušenosti získané dlouholetou komunikací s celou řadou klientů na téma tvorby internetové prezentace, jejího provozu a použití jako podpory marketingové komunikace. Při zkoumání se zaměřím jak na internetové prezentace osob a firem, tak na portálová řešení, a to v prostředí českého internetu. Z každého výše uvedeného okruhu vyberu několik reprezentantů, na nichž demonstruji možnosti a úskalí spojená s využitím internetové prezentace jako nástroje marketingu a komunikace. cs
dc.format 91 s. (114 886 znaků) cs
dc.format.extent 3076926 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetové stránky cs
dc.subject internetové portály cs
dc.subject komunkační aktivity cs
dc.subject marketing cs
dc.subject návštěvník cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject konverze cs
dc.subject registrace cs
dc.subject informace cs
dc.subject technické řešení cs
dc.subject kreativní ztvárnění cs
dc.subject newsletter cs
dc.subject zóna pro registrované cs
dc.subject aktualizace cs
dc.subject opakovaná návštěva cs
dc.subject web pages en
dc.subject communications activities en
dc.subject marketing en
dc.subject visitor en
dc.subject attendance en
dc.subject conversion en
dc.subject registration en
dc.subject ionformation en
dc.subject engineering solution en
dc.subject creative rendering en
dc.subject newsletter en
dc.subject zone for visitors of record en
dc.subject up-dating en
dc.subject repeated visit en
dc.title Komunikační aktivity webových stránek/webových portálů cs
dc.title.alternative Communication Activities of Web Sites/Web Portals en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated Diploma thesis: Communication activities website / web portal, will address the possibilities, what web sites / web portals have and use when communicating with their visitors. In the last decade, the Internet is increasingly used in both population and business entities. In particular, the companies feels the need for quality online presentations that have current information, high-quality technical solutions and can be used as a tool for marketing and communications. One of the key issues for companies is how extensive internet presence have to have. On Internet sites, we find companies in various areas of business to day. Their scope and quality are dramatically different. From simple static presentations, which include basic information about the company, its activities and contacts to the vast interactive portal solutions, where the company publishes a variety of news, information about products, offers visitors the opportunity to register for a newsletter or a customer zone. The golden rule that less is more applies even web pages. It is important to consider the appropriate scope of the website. Extensive online presentation must be updated regularly, creatively designed and have to entice repeat visitors to the arrival. This thesis will describe and examine the communication activities that websites and portals used for communication with visitors, recommending various combinations and linking these activities with an emphasis on achieving the greatest possible effect - getting the greatest possible attendance, or the largest possible number of registered service users, buyers The thesis will use my own experience working in web-design studio experience a long road with many clients on the topic of website, its operation and use as a marketing communications support. In the examination will focus both on the website people and companies as well as on portal solutions, and the environment in the Czech Internet. For each of the above will select several of representatives, where I demonstrate the possibilities and pitfalls associated with using the website as a tool for marketing and communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18674
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
drozdek_2011_dp.pdf 2.934Mb PDF View/Open
drozdek_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
drozdek_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account