Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti
Author: Cholasta, Petr
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s možnostmi využití, jaké poskytují současné sociální sítě v marketingové komunikaci u malých a středních společností. Cílem mé bakalářské práce je ukázat, jaké možnosti poskytují sociální sítě při podpoře prodeje, podpoře značky, zvýšení návštěvnosti webu případně E-shopu. Vyhodnocuji, jaký prostor poskytují sociální sítě k propagaci a jejich možnosti zpětné vazby. Chci ukázat, že firemní stránky na sociálních sítích mohou být v dnešní době firemní konkurenční výhodou a vhodným prostředkem pro reklamu a propagaci firmy. Předkládám metody, které mohou povzbudit prodej a umožňují vytvořit loajální fanouškovské jádro s možností získávání dalších možných zákazníků. Na praktických příkladech ukazuji, že sociální sítě mohou být velmi efektivním a přitom nesmírně levným prostředkem reklamy. V praktické části se zabývám kampaní firmy Muskulvit na sociální síti facebook a vyhodnocením výzkumu zaměřeného na vnímání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14927
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 18689


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cholasta_2011_bp.pdf 2.538Mb PDF View/Open
cholasta_2011_vp.pdf 374.0Kb PDF View/Open
cholasta_2011_op.zip 90.08Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account