Corporate social responsibility and its influence on corporate image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate social responsibility and its influence on corporate image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Křížková, Pavla
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:53:51Z
dc.date.available 2012-03-09T02:53:51Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14938
dc.description.abstract Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost do vlastních aktivit.Tato diplomová práce se zaměřuje na zaměstnanecký sektor, respektive na motivaci zaměstnanců. Sleduje spokojenost, loajalitu, ale také jejich vliv na image společnosti. cs
dc.format 107 cs
dc.format.extent 36492872 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject stakeholdeři cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject profit cs
dc.subject motivace cs
dc.subject benefity cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject odchodovost cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject stakeholders en
dc.subject employees en
dc.subject environment en
dc.subject profit en
dc.subject motivation en
dc.subject benefits en
dc.subject education en
dc.subject loyalty en
dc.subject turnover en
dc.title Corporate social responsibility and its influence on corporate image cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Adherence to ethical principles in the form of social responsibility brings with it not only good feelings for all involved, but also the positive influence of organization?s image. Toyota Peugeot Citroën Automobile is a multinational organization operating in Kolín with Japanese Toyota and the French PSA Peugeot Citroën parent corporations. Consequently,company of this size and format has to necessarily involve social responsibility within their own activities. This thesis focuses on the employment sector, precisely on the employee motivation. The thesis tracks satisfaction, loyalty, but also their impact on the company's image. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18402
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
křížková_2011_dp.pdf 34.80Mb PDF View/Open
křížková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
křížková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account