Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Šišma, Michal
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:24:09Z
dc.date.available 2012-03-09T03:24:09Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14991
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který je dnes mnohem významnější než klasický marketing. Diplomová práce obsahuje literární rešerši se zaměřením na internetový marketing , analýzu současného internetového marketingu společnosti City Realex, a.s. a porovnání s konkurencí. Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu současného internetového marketingu ve společnosti City Realex, a.s. a navržení projektu pro jeho zlepšení. cs
dc.format 101 s., 1 s. obrazová příloha cs
dc.format.extent 4098018 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject platba za kliknutí cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject affiliate program cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject pay per click en
dc.subject social networks en
dc.subject web site en
dc.subject affiliate program en
dc.subject internet shop en
dc.title Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost City Realex, a.s. cs
dc.title.alternative Project effective internet marketing for company City Realex, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Grycová, Michaela
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated The focus of this thesis is internet marketing, which is more important than standard marketing. This thesis includes literature search on internet marketing, analysis of current internet marketing strategy used by City Realex a.s., as well as the company's competitor analysis. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the existing internet marketing in company City Realex a.s. and identify areas for improvement. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21313
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
šišma_2011_dp.pdf 3.908Mb PDF View/Open
šišma_2011_vp.zip 26.17Kb Unknown View/Open
šišma_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account