Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL 2
Author: Simon, Martina
Advisor: Glogar, Alois
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1501
Date: 2006-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
simon_2006_dp.pdfBlocked 839.1Kb PDF
simon_2006_vp.doc 1017Kb Microsoft Word View/Open
simon_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account