Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Divilová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:04:17Z
dc.date.available 2012-03-09T04:04:17Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15053
dc.description.abstract Bakalářská práce ?Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů? se zabývá vlivem reklamy, podpory prodeje a direct marketingu na život současných českých seniorů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se nejprve věnuje konceptualizaci stáří, dále pak na vymezení pojmů z hlediska komunikačního mixu a marketingového výzkumu. Praktická část vychází z mého kvantitativního výzkumu provedeného na vzorku zlínských seniorů. Zabývá se nákupním chováním seniorů ve Zlínském kraji a vlivem komunikačních nástrojů na jejich rozhodování při nakupování. cs
dc.format 66 s. (80 374 znaků) cs
dc.format.extent 1194217 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Stáří cs
dc.subject senior cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Old age en
dc.subject the elderly en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject quantitative research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Vliv komunikačních nástrojů na spotřebitelské chování seniorů cs
dc.title.alternative The Effect of Communication Tools on the Consumer Behavior of the Elderly en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis ?The Effect of Communication Tools on the Consumer Behavior of the Elderly? reflects how advertising, sales promotion and direct marketing influence the lives of Czech senior citizens. The thesis has two parts. In the theoretical part, the concept of old age is explored and terms are defined in the context of communication mix and marketing research. The practical part presents the findings of my quantitative research conducted on a sample population of Zlín senior citizens. It describes the shopping behavior of the elderly in the Zlín region and studies the effect of communication tools on their shopping decisions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21235
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
divilová_2011_bp.pdf 1.138Mb PDF View/Open
divilová_2011_vp.pdf 740.7Kb PDF View/Open
divilová_2011_op.pdf 804.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account