Informovanost učitelů základních škol v okrese Uherské Hradiště o problematice šikany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost učitelů základních škol v okrese Uherské Hradiště o problematice šikany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chudý, Štefan
dc.contributor.author Nevělíková, Marie
dc.date.accessioned 2012-03-09T04:59:05Z
dc.date.available 2012-03-09T04:59:05Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15139
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou šikany, konkrétně informovaností učitelů základních škol o dané problematice, jelikož znalost určitého problému je základem prevence jakékoliv problematiky. Cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, zda poskytuje škola učitelům dostatek informací ohledně šikany, zda samotní učitelé mají zájem o získávání těchto informací nebo jaká je jejich znalost školských dokumentů týkajících se pro-blematiky šikany. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy související se šikanou jako je prevence, agresor nebo oběť. V poslední kapitole jsou vyjmenovány dostupné zdroje informací, ať už pro pedagogy, žáky, studenty a jejich rodiče nebo kohokoliv, kdo by se chtěl o šikaně něco dozvědět. cs
dc.format 81 s. (15 584 znaků) cs
dc.format.extent 6357811 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject šikana cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject prevence cs
dc.subject informovanost cs
dc.subject bullying en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject prevention en
dc.subject awareness en
dc.title Informovanost učitelů základních škol v okrese Uherské Hradiště o problematice šikany cs
dc.title.alternative Awareness of primary school teachers in the region of the issue of bullying en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated This work deals with bullying, particularly awareness of primary school teachers on the issue, since knowledge of a problem is essential to prevent any problems. The aim was to use survey to determine whether the school provides teachers with enough information about bullying, whether teachers themselves are interested in obtaining this information or what their knowledge of school documents concerning the problems associated with the bullying. The theoretical part focuses on the basic concepts related such as bullying prevention, victim or aggressor. The last chapter lists the available sources of information, whether for teachers, pupils, students and their parents or anyone, who wants to learn something about bullying. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19453
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade D
local.subject učitelé cs
local.subject informovanost cs
local.subject šikana cs
local.subject teachers en
local.subject awareness en
local.subject bullying en


Files in this item

Files Size Format View
nevělíková_2011_bp.pdf 6.063Mb PDF View/Open
nevělíková_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
nevělíková_2011_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account