Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Charvátová, Taťána
dc.contributor.author Červenková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:08:45Z
dc.date.available 2012-03-09T06:08:45Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15201
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky. Na závěr navrhnu zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům. cs
dc.format 74 s. (81 128) cs
dc.format.extent 13413213 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject procesy cs
dc.subject chování spotřebitele cs
dc.subject Marketing services en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject communication en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject processes en
dc.subject consumer behaviour en
dc.title Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. cs
dc.title.alternative Improving marketing mix for services to customers of Transport company Zlín - Otrokovice s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated In my work I will focus on improving marketing mix and customer service in Transport company Zlín - Otrokovice s.r.o. This work has theoretical part and analytical part. Theoretical part is focuses on the literature, which connected with theme this work. Analytical part is connected with company, history, marketing mix of company and I analyze the questionnaire and I interpret the results. In conclusion I propose improvement of the marketing mix. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20954
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
červenková_2011_bp.pdf 12.79Mb PDF View/Open
červenková_2011_vp.pdf 871.4Kb PDF View/Open
červenková_2011_op.pdf 887.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account