Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Vrbík, Zdeněk
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:59:44Z
dc.date.available 2012-03-09T06:59:44Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15264
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenčního prostředí na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím. Analýza byla zpracována pro zamýšlený vstup italské firmy Piotti na český trh jakožto nové konkurence. Teoretická část se soustřeďuje na studium konkurence z různých úhlů pohledu a teorií. Stručně popisuje Porterův pětifaktorový model a detailněji se zaměřuje na tvorbu konkurenčních strategií a analýzy STEP a SWOT. Praktická část přináší konkrétní STEP analýzu českého B2B trhu, dále představuje společnost Piotti mimo jiné prostřednictvím analýzy SWOT. Stěžejní částí této práce je analýza tržního podílu stávající konkurence na českém trhu s hydraulickým příslušenstvím pomocí Paretova pravidla a Zipfova zákona s použitím dat z veřejně přístupných zdrojů. cs
dc.format 72 s. (104 400) cs
dc.format.extent 2190023 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject analýza STEP cs
dc.subject tržní podíl cs
dc.subject Paretovo pravidlo cs
dc.subject Zipfův zákon cs
dc.subject Paretova analýza cs
dc.subject Lorenzova křivka cs
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject market share en
dc.subject Pareto principle en
dc.subject Zipf's law en
dc.subject Pareto analysis en
dc.subject Lorenz curve en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy Piotti na českém trhu cs
dc.title.alternative Analysis of the Competitive Environment of the Company Piotti in the Czech Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of the competitive environment in the Czech market with hydraulic components. The analysis was processed for the intended entrance of the Italian company Piotti into the Czech market as a new competitor. The theoretical part focuses on the competition study from different points of view and theories. It describes briefly Porter?s five competitive forces model and focuses in more detail on creating competitive strategies, STEP and SWOT analysis. The practical part brings concrete STEP analysis of the Czech B2B market, then the company Piotti is presented among others through the SWOT analysis. The main part of this thesis is the market share analysis of the current competitors on the Czech market of hydraulic components through Pareto principle and Zipf's law using freely accessible sources. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21631
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vrbík_2011_bp.pdf 2.088Mb PDF View/Open
vrbík_2011_vp.pdf 767.7Kb PDF View/Open
vrbík_2011_op.pdf 815.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account