Značka v období krize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka v období krize

Show full item record

No preview available
Title: Značka v období krize
Author: Kocourek, Josef
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na analýzu a interpetaci dat zjištěných z výzkumných sond, realizovaných v období 2008 a 2011. Zkoumá možný posun definovaných atributů v chování spotřebitele a doporučuje závěry vyvozené ze zjiš-těných dat. V projektové části se diplomová práce soustředí na projekt v podobě otevření nového obchodu značkového oblečení v centru Prahy a předkládá argumenty pro jeho rea-lizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15278
Date: 2011-04-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18536


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kocourek_2011_dp.pdf 2.160Mb PDF View/Open
kocourek_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
kocourek_2011_op.doc 283Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account