Pedagogické znalosti budoucího učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pedagogické znalosti budoucího učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Barešová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:52:16Z
dc.date.available 2010-07-13T18:52:16Z
dc.date.issued 2006-05-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1528
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je zjištění pedagogických znalostí budoucího učitele. Má diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se čtenář může dočíst o prioritách v praktické přípravě studentů učitelství o typech znalostí následně pak, jaké dovednosti požadují ředitel škol i mýty o učitelích. Další části je také výzkum znalostí, diagnostikování a jak se výzkum dělá. V praktické části je pak realizován samotný výzkum. Pro mou diplomovou práci byl důležitý kvalitativní výzkum Pokusila jsem se o zjištění nejdůležitějších pedagogických znalostí, budoucího učitele. Dozvíte se, co doporučují zkušení učitelé, mladým začínajícím učitelům, jak se mají vzdělávat, komunikovat s dětmi, co preferovat i čeho se vyvarovat a samozřejmě jak vyučovat. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 1100621 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject knowledge en
dc.subject interpretation en
dc.subject verbalize en
dc.subject transcription en
dc.subject interview en
dc.subject znalost cs
dc.subject interpretace cs
dc.subject verbalizace cs
dc.subject transkripce cs
dc.subject interview cs
dc.title Pedagogické znalosti budoucího učitele cs
dc.title.alternative Pedagogic knowledge of impending teacher en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2006-06-22
dc.description.abstract-translated Inquest of the pedagogic knowledge of impending teacher is the purposes of my diploma work. My diploma work is fission into two part, into part theoretic and practical. Leader with can finish about priority in practical preparation student of teaching, about print of knowledge and subsequently then too in question acquirements require of headteachers and fables about teachers. It everything is in theoretic part. Himself research is realized in practical part. Qualitative research was important for my diploma work. I am templation of inquest about inquestmost important pedagogic knowledge of the intending teachers. We are find out what advise experienced teachers for young teachers. We are next find out about education of teachers, about communication with children and what prefer and what avoid and indeed how to instruct. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro základní a střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Elementary and Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 3656
dc.date.assigned 2006-02-14
utb.result.grade C
local.subject vzdělávání učitelů cs
local.subject teacher education en


Files in this item

Files Size Format View
barešová_2006_dp.pdf 1.049Mb PDF View/Open
barešová_2006_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
barešová_2006_op.pdf 641.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account