Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací
Author: Nieslanik, Marek
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace studentské univerzitní televize Neon TV v rámci Univerzity Tomáše Bati. Hlavním obsahem je shrnutí teorie komunikace médií jako celku a její aplikace v praxi za přihlédnutí ke studentským podmínkám a mož-nostem. V praktické části je důkladně analyzována současná situace Neon TV. Tuto pasáž zakonču-je výzkum efektivity propagačních ploch na budovách UTB. Všechny získané poznatky jsou v závěru shrnuty a aplikovány do návrhu další komunikační strategie univerzitní tele-vize Neon TV.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15466
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 18764


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nieslanik_2011_bp.pdf 818.2Kb PDF View/Open
nieslanik_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
nieslanik_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account