Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Mikulášek, Lukáš
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:45:04Z
dc.date.available 2012-03-09T10:45:04Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15586
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový mix služeb, firemní identitu a teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části. V analy-tické části se budu zabývat charakteristikou připravovaného podniku a konkurenčního pro-středí města Olomouce, provedením marketingového výzkumu a prezentací obdržených výsledků. V praktické části se budeme věnovat návrhu integrované komunikační strategie a sestavení plánu realizace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, jejich detail-nímu popisu a předpokládaným nákladům každého z nástrojů. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 4303027 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject 7P cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní značka cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject service marketing mix en
dc.subject 7P en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate brand en
dc.title Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek cs
dc.title.alternative Marketing in Services - An Promotional Campaign for a Wine Cellar en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated The main aim of my thesis is to find key features of marketing communications elements based on theoretical knowledge and information obtained from the analytical survey, ela-borate sophisticated communications campaign according right to the preferences of poten-tial customers, including a suggestion of communications strategy. My thesis is divided into three parts. The theoretical part is mainly focused on marketing, service marketing mix, corporate identity and definition of single theoretical analysis used in the analytical part. In the analytical part I will be dealing with characteristic of forthcoming business and competitive environment of the city of Olomouc, with performing a marketing research and presenting obtained results . The practical part is focused focused on integrated communication strategy proposal and creating a plan of implementation of marketing communications tools, their detailed description and estimated cost of each tool. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18409
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
mikulášek_2011_dp.pdf 4.103Mb PDF View/Open
mikulášek_2011_vp.doc 127Kb Microsoft Word View/Open
mikulášek_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account