Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Author: Drdlová, Alena
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů Public Relations brněnskou rozhlasovou stanicí rádio Petrov. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat dosavadní využití nástrojů Public Relations používaných rádiem Petrov a zjistit, jaký vliv mají tyto nástroje na jeho poslechovost. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a rešerší jiných zdrojů zpracovány klíčové pojmy související s Public Relations, médii, marketingem rozhlasových stanic a začleněním Public Relations do komunikace rádia. V praktické části jsem se zaměřila na Rádio Petrov, jeho filozofii a způsob komunikace a provedla jsem porovnání, ve kterém jsem zjišťovala vliv dosud realizovaných aktivit PR na poslechovost stanice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15721
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 18742


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
drdlová_2011_bp.pdf 1.367Mb PDF View/Open
drdlová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
drdlová_2011_op.zip 73.46Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account