Marketingové komunikace letecké společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace letecké společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace letecké společnosti
Author: Skočdopolová, Jarmila
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem práce je zejména vytvoření unikátního návrhu projektu pro leteckou společnost České aerolinie, který vychází z podrobné analýzy marketingových komunikací ČSA a low-cost dopravce Smart Wings. Projekt nabízí radu, jak čelit globálním aspektům podnikání v oblasti letecké dopravy, a také, na základě strategie bojové značky, účinnou taktiku obrany proti nízkonákladové konkurenci. Výsledkem projektu je nástin komunikační kampaně pro novou, "bojovou" značku ČSA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1587
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2732


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skočdopolová_2006_dp.pdfBlocked 2.308Mb PDF View/Open
skočdopolová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
skočdopolová_2006_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account